نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10139 ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴

مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتي استان اردبیل:

7 پایان‌نامه دانشجویی با موضوع صنعت حمایت شدند

مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان اردبیل از طرح حمایتی پایان نامه‌های دانشجویی مرتبط با صنعت خبر داد و گفت: در سال گذشته هفت پایان‌نامه دانشجویی با موضوع صنعت حمایت شدند.

7 پایان‌نامه دانشجویی با موضوع صنعت حمایت شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر» هاشم علایی پیش از ظهر امروز در جلسه كارگروه پژوهش شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و گفت: به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر و در جهت ارتقاء دانش و بهره‌وری واحدهای تولیدی، از پایان نامه‌های دانشجويی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حمایت مالی می‌شود.  

وی گفت: در سال گذشته از 7 پایان نامه تحصیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حمایت مالی شد تا ضمن استفاده از توان علمی دانشجویان، نیازهای مطالعاتی صنایع نیز مورد تحقیق و کنکاش قرار گیرد.  

علایی تصریح کرد: مهمترين هدف از حمايت پايان نامه‌های دانشجويی، شناسایی و معرفی استادان و دانشجویان مستعد و علاقه‌مند در زمینه‌های مرتبط با صنعت و استفاده از نظرات و تخصص آنها در توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه و صنعت است.

وی تصریح کرد: دانشجويانی كه خواهان حمايت از پايان نامه‌های تحصیلی هستند، موضوع پايان‌نامه خود را از بین اولویت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی اعلام شده شرکت شهرک‌های صنعتی انتخاب و در راستای اهداف، ماموریت‌ها و سیاست‌های اعلامی سازمان و در جهت رفع مسائل و مشكلات شهرك‌های صنعتی و واحدهای تولیدی تدوين و تهيه کنند.

 

انتهای خبر/ ج