نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: ورزشی کد خبر: 9979 ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳

با حضور کشتی‌گیران جوان استان اردبیل برگزار شد؛

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج استان در اردبیل + عکس

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج استان اردبیل در رده سنی جوانان و امید با حضور 100 کشتی‌گیر از شهرستان‌های استان اردبیل در خانه کشتی اردبیل برگزار شد.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج استان در اردبیل + عکس

به گزارش ابصارخبر، جاوید رحیم‌زاده مدیرعامل باشگاه مقاومت اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج استان در رده سنی جوانان و امید در اردبیل خبر داد و گفت: این مسایقات با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های استان اردبیل در خانه کشتی اردبیل برگزار شد.

وی گفت: در راستای گرامیداشت کنگره ملی ۳۴۰۰شهید والامقام استان اردبیل و همچنین به منظور کشف استعدادهای برتر در رشته ورزشی کشتی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین بسیجیان ورزشکار، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج استان اردبیل توسط معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان و باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اردبیل با مشارکت هیات کشتی استان اردبیل روز جمعه ۱۳ مرداد ماه در خانه کشتی اردبیل برگزار شد.

رحیم‌زاده به نتایج این دور از مسابقات اشاره کرد و گفت: نفرات منتخب این دوره از مسابقات به مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور که در ۱ الی ۳ شهریور ماه در استان تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی گفت: در کشتی آزاد تیم شهرستان اردبیل قهرمان شد و تیم های پارس‌آباد و خلخال به ترتیب دوم و سوم شدند.

رحیم زاده به نفرات برتر کشتی فرنگی نیز اشاره کرد و گفت:

در وزن ۵۷: امیرقاسم زاده (اردبیل) قهرمان شد، میثم فرجامه (اردبیل) و  امیر حسین تسبیحی (اردبیل) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن ۶۰: هادی شنوایی (پارس آباد) اول شد و محمد رضا مختاری (خلخال) در جایگاه دوم ایستاد.

در وزن ۶۳: مهدی حنفی (نیر) قهرمان شد، صادق نادری (اردبیل) دوم شد و یحیی منصور (اردبیل) و مهدی فتحی (خلخال) مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۶۷:میرحسین لطفی (اردبیل) در جایگاه نخست ایستاد، محمد نظرپور (پارس آباد) دوم شد و علی کهنسال (نیر) سوم شد.

در وزن ۷۲: فرزاد حسینی (پارس آباد) اول شد.

در وزن ۷۷: امیررضا صراف (اردبیل) اول شد، پوریا علیزاده (نیر) و عرفان یعقوبی (اردبیل) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن۸۲: شهریار رحیمی (اردبیل) قهرمان شد، مهدی غلامپور (اردبیل) دوم شد و  امیرمحمد جعفری (اردبیل) و  مهران شهبازی (نیر) مشترکاً  سوم شدند.

در وزن ۸۷: محمد صداقت (نیر) قهرمان شد.

در وزن ۹۷: محمد حسینی (اردبیل)قهرمان شد.

در وزن ۱۳۰: سبحان حسینی (پارس آباد) قهرمان شد و طاها محرم (اردبیل) و  امیر علی علیزاده (اردبیل) به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیرعامل یاشگاه مقاومت به نتایح تیمی کشتی فرنگی نیز اشاره کرد و گفت: تیم شهرستان اردبیل در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های شهرستان‌های نیر و پارس‌آباد نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.