کد خبر: 88 ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱

درباره ما

بسم الله الرحمن الرحيم

«ابصار نیوز» پایگاه خبری تحلیلی دانشجویی است كه در بهمن‌ماه سال 1391 همزمان با فرارسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بصورت ازمایشی در استان اردبیل راه‌‌اندازي شد.

اهداف

آمده‌ايم تا از ايران امروز براي فردا و فرداها حراست كنيم، پاسداشت فرهنگ دراز دامن اسلامي در پيشاني فعاليت‌هاي ما قرار دارد. دانايي را عامل مهم توانايي ملي مي‌دانيم و رسانه را يكي از ابزارهاي مهم گسترش آن قلمداد مي‌كنيم.

مراقبت از منافع ملي، مصالح مردم و باورهاي ايماني جامعه را وظيفه خود مي‌دانيم و با رويكرد «مردم‌مدارانه‌» واقعيت‌هاي اجتماعي را رصد مي‌كنيم. در باور ما مردم ولي نعمت و محور و مسوولان نظام نيز خدمتگزاران اين مردم هستند و هر يك ضمن برخورداري از حقوقي كه رعايتش واجب است، مسئوليت‌هايي نيز برعهده دارند.

نقد جدي و اصولي را عنصر زاينده يك جامعه پويا مي‌دانيم و نگاه حزبي، پوسته‌اي - گروه گرايانه - يگانگي و طايفه‌اي را در برابر منافع ملي برنمي‌تابيم.

راهنماي ابصار نیوز

عناوين كل اخبار - اخبار برگزیده - اجتماعي - اقتصادي - بين‌الملل - سياسي - فرهنگی - ورزشی - عکس - سیاست خارجی - ديدگاه - انرژي اتمي - اخبار ويژه( رویدادهای دانشگاههای اردبیل) - ارتباط با ما - سخن ما - پیوندها - تبلیغات در سایت

 

ارتباط با ما

در «ارتباط با ما» مي‌توانيد نظر و ديدگاه خود را از طريق ايميل به پایگاه خبری ارسال و پاسخ خود را در اسرع وقت دريافت داريد

 

نسخه چاپي خبر

در صفحه «متن خبر» با كليك روي «نسخه چاپي خبر» صفحه ديگري را مشاهده خواهيد نمود كه متن كامل خبر براي بهره‌برداري لازم آماده شده است.

اخبار برگزيده

در صفحه اصلي مي‌توانيد «مهمترين عناوين خبري هفته» را همراه با عكس متناسب آن مشاهده نماييد. با كليك روي تيتر و يا عكس مورد نظر مي‌توانيد به متن كامل دسترسي پيدا كنيد.

نظرشما

با كليك روي تيتر خبر و مشاهده صفحه «متن خبر» مي‌توانيد در ستون «نظر شما» كه در انتهاي صفحه آمده است نظر خود را درباره خبر مورد نظر تايپ و ارسال نمائيد در صورت تمايل مي‌توانيد تلفن و ايميل خود را ذكر نموده تا در اسرع وقت پاسخ لازم ارايه گردد

 

تماس با ما

شما مي‌توانيد مكاتبات خود را با روابط عمومی های دانشگاه ها در میان بگذارید و یا با نشانی الکترونیکی 1mehre59@gmail.com  در میان بگذارید.

 

صاحب امتیاز: مهدی جدی

مدیر مسئول: مهدی جدی

نشانی الکترونیکی: info@absarnews.com