نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10118 ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور انجام گرفت:

معرفی سرپرست پردیس بنت‌الهدی صدر

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور سرپرست پردیس بنت‌الهدی صدر معرفی شد.

معرفی سرپرست پردیس بنت‌الهدی صدر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر» به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرست پردیس بنت‌الهدی صدر با حضور مدیر امور پردیس‌های استان اردبیل، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، رؤسای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان ایستان اردبیل، اعضای هیءت علمی و اساتید دانشگاه فرهنگیان در پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

مالک پناهی تمشیت مدیریت  امور پردیس های استان اردبیل با تبریک هفته معلم خدمت اساتید معزز دانشگاه فرهنگیان، از زحمات سرپرستان سابق دانشگاه فرهنگیان اردبیل قدردانی کرد و برای سرپرست جدید در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت و برای دانشگاه فرهنگیان استان پیشرفت روزافزون را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که «دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام جمهوری اسلامی است.» بر لزوم بکارگیری تمام توان دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت جهت تربیت معلمان در تراز جمهوری اسلامی تاکید نمود.

مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تسلیت سالگرد شهادت استاد اخلاق و علم، شهید مطهری و تبریک هفته معلم، به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اشاره و افزود: معلمان انسان‌ساز هستند و می توانند در تربیت فرزندان کشور تاثیر گذار باشند. به همین خاطر شغل آنها به مثابه شغل انبیاء قلمداد می‌شود. چون در این حرفه هدایت و آموزش همراه با هم انجام می‌شود.

حجت‌السلام حمیدوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، با اشاره به آیات قران، بر والا بودن جایگاه و ارزش معلمی و مسئولیت خطیر آن تاکید و عنوان کرد: هدف این دانشگاه تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی و تحویل آن‌ها به نظام آموزش و پرورش است، چراکه این دانشجومعلمان آینده سازان این مملکت هستند.

لیلا رئیسی سرپرست جدید بنت الهدی صدر اردبیل در ابتدای سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه فرهنگیان به اهمیت آن تاکید و افزود: اولین نکته مهم در بیانات مقام معظم رهبری بحث تبیین و جایگاه مقام معلمی است، ایشان معلمی را یک حرفه می‌دانند و تاکید دارند اگر بخواهیم معلمان خوبی داشته باشیم تا نسل با ارزش تربیت کنند قطعا باید جایگاه معلمی تبیین شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، دانشگاه فرهنگیان را دانشگاه تربیت نسل جدید می داند و تاکید دارد که امنیت، سلامت، ارزش و معنویتمان را مدیون نیروی انسانی هستیم، و نیروی انسانی را دانشگاه فرهنگیان تربیت می کند.

همچنین لیلا رئیسی سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل نیز در این جلسه گفت:امید است با همیاری و همدلی و کمک جمعی مسئولان، در تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان گام برداریم.

گفتنی است در ادامه مراسم با حضور مسئولان حکم انتصاب دکتر رئیسی قرائت و به وی اعطا شد.

 

 

انتهای خبر/ ج