نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10095 ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل:

نیروهای مسلح به کشور حیثیت و شرف بخشیده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل به هفته عقیدتی و سیاسی سپاه اشاره کرد و با بیان اینکه نیروهای مسلح به کشور حیثیت و شرف بخشیده‌اند گفت: غرور ملت ایران، عزت و شرف ملت‌های مستضعف جهان است.

نیروهای مسلح به کشور حیثیت و شرف بخشیده‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر»، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ظهر امروز در دیدار با جمعی از پایوران و مسئولین اقشار بسیج  که در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی برگزار شد، گفت: نیروهای مسلح آرمانی سومین رکن مهم جمهوری اسلامی است که به کشور حیثیت و شرف بخشیده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران بیش از 40 سال است که شاخ دشمنان را شکسته‌اند گفت: سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی زمینه‌ساز پیشرفت نظامی و تکنولوژی روز کشور بوده است بطوریکه امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای جهان سوم توانسته پوزه کشورهای مستکبر پیشرفته و صنعتی را به خاک بمالد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل در ادامه سخنان خود به قتل‌عام دانشمندان عراقی توسط داعش و انهدام مراکز علمی سوریه اشاره کرد و گفت: این کار توسط آزانس‌های بین‌المللی تسهیل شد چراکه اطلاعات ذی قیمت دانشمندان و مراکز مهم علمی و تحخقیقاتی این دو کشور را را در اختیار ناتو و پایگاه‌های نظامی امریکایی قرار داده بودند.

وی با بیان اینکه ما امنیت، آزادی و رفاه امروز خود را مدیون نیروهای مسلح آرمانی خود هستیم گفت: بیش از 40 سال است که دشمنان این مرز و بوم هر بلایی که خواستند سر ایران آوردن، به اعتراف خود دشمنان اگر هر کدام از این بلاها به مدت 10 روز بر سر هر کشوری می‌آمد  متلاشی و تسلیم می‌شدند از این رو مقاومت ملت ایران ستودنی است.

آیت‌الله عاملی گفت: امرو کار به جایی رسیده است که دست دشمنان از تحریم خالی شده چراکه دیگر چیزی برای تحریم وجود ندارد و دشمنان همه تیرهای خود را پرتاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز غرور ملت ایران عزت و شرف ملت‌های مستضعف جهان است.

 

 

انتهای خبر/ ج