نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10066 ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

راهیابی عکاس اردبیلی به چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح

آثار هنرمند اردبیلی به چهارمین نمایشگاه عکس حوادث و سوانح کشور راه یافت.

راهیابی عکاس اردبیلی به چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« ابصارخبر»، رحمان مجرد از عکاسان صاحب سبک اردبیل با درخشش در مسابقه عکس حوادث و سوانح کشور به مرحله پایانی و نمایشگاهی این مسابقه در چهارمین ایستگاه راه یافت.

چهارمین دوره مسابقه عکس حوادث و سوانح با حضور یک هزار و ۴۰۰ اثر از ۳۱۲ عکاس در دو بخش تک عکس و مقایسه‌ای به کار خود پایان داد.

داوری چهارمین دوره مسابقه عکس حواث و سوانح را محمد خادمیان طرقی، سیف الله صمدیان، فرهاد فخریان روغنی، محمد خدادادی مترجم زاده و امیرحسین گرکانی به عهده داشتند که پس از بررسی آثار تعداد ۶۸ اثر در بخش تک عکس و ۳۸ اثر در بخش مقایسه‌ای به نمایشگاه راه یافت که نام رحمان مجرد هنرمند نام آشنای اردبیل در این میان بود.

شفیعی بیان کرد: داوران علاوه بر انتخاب نفرات برتر هر بخش که تعداد و جوایز آن در فراخوان مسابقه عکس حوادث و سوانح آمده است، با توجه به تعداد آثار مطلوب رسیده به مسابقه، در بخش تک عکس سه نفر و در بخش عکس مقایسه‌ای نیز یک نفر را شایسته تقدیر اعلام کردند که در مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز این مسابقه اسامی نفرات برتر و تقدیرشدگان اعلام خواهد شد. 

آیین افتتاح نمایشگاه، اهدای جوایز و رونمایی کتاب این مسابقه، ۲۷ خردادماه امسال به مناسبت روز جهانی بیابان زدایی برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر/ ج