نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 10047 ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع):

پاسخ ایران به رژیم‌صهیونیستی همه جانبه خواهد بود

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) نشست تخصصی بررسی ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و نحوه پاسخ جمهوری اسلامی ایران گفت: انتقام ایران در این موضوع همه جانبه خواهد بود.

پاسخ ایران به رژیم‌صهیونیستی همه جانبه خواهد بود

به گزارش ابصارخبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نشست تخصصی بررسی ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و نحوه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این تهاجم  صبح امروز به همت بسیج دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور  محسن پناهیان معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، مهدی معینی‌کیا سرپرست مدیریت امور پردیس­‌های استان اردبیل، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان روز دوشنبه 20 فروردین‌­ماه 1403 در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در این مراسم به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ایام رخدادهایی مهمی اتفاق افتاد که می‌توان بر اساس آن به حقانیت جمهوری اسلامی ایران و ددمنشی رژیم غاصب ضهیونیستی پی‌برد.

وی گفت: در این ایام ملت پیرو مکتب مرتضی و دانشگاهیان به فرمان حیدر زمان لبیک گفتند و روز قدس را پرشورتر از هر زمان دیگر گرامی داشتند، و چه زیبا گفت فرزند معظم سردار شهید زاهدی که در موضوع انتقام مطیع امر ولایتیم، یعنی نه خیلی هیجانی و نه خیلی ترسو و محافظه­‌کارانه و کسانی که واقعا پیرو خط ولایت فقیه هستند اطاعت خواهند کرد و نه از ایشان جلوتر می‌تازند و نه فاصله می‌گیرند.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به بررسی ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و نحوه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این تهاجم پرداخت و گفت: انگیزه رژیم صهیونسیتی ریشه در ناکامی‌های اهداف بلند مدت از جمله اقتصادی بوده و در حال حاضر رژیم صهیونیستی تنها هدفش حفظ و بقای خود است.

پناهیان خاطرنشان کرد:  انتقام ایران از این موضوع باید با یک نقشه با برنامه‌ریزی همه جانبه و همراه با صبر و همچنین  در راستا حفظ امنیت ملی کشور است.

وی تصریح کرد: تا پیش از هفتم اکتبر مردم فلسطین با سنگ به میدان جنگ می‌رفتند اما بعد از آن شیوه جنگ ملت فلسطین تغییر کرد.

مسئول سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در مجامع بین‌المللی و کنواسیون ژنو تاکید شده که نباید به غیرنظامیان حمله شود ولی رژیم صهیونیستی همه این‌ها را به کرّات زیر پا گذاشته و این امر باعث شهادت جمعی از مظلومان زیادی شده، که 75 درصد شهدا در فلسطین کودکان و زنان هستند.

پناهیان گفت: در این جنگ رژیم صهیونیستی حدود سه برابر غزه خسارت اقتصادی دیده است و بر اساس نظرسنجی خود آنها 62 درصد مردم رژیم صهیونیستی خواهان برکناری دولت نتانیاهو هستند.

 

انتهای خبر/ ج