کد خبر: 7681 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵

فعال رسانه اردبیل مطرح کرد

نیروی انسانی کارآمد، مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش برای آینده کشور

فعال رسانه ای اردبیل گفت: میدان‌داری جوانان و ورود آن‌ها به عرصه مدیریت در روزهای آغازین انقلاب اسلامی و دوران هشت ساله دفاع مقدس دقیقا همان نقطه عطفی بود که باعث شد انقلاب نوپای ملت ایران بتواند در مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کند.

نیروی انسانی کارآمد، مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش برای آینده کشور

مهدی اصلانی زاویه فعال رسانه ای اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، به نقش جوانان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کلیدواژه اصلی بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی"جوانان" هستند به طوری مقام معظم رهبری در این بیانیه می فرمایند: «اینک در آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی، این بنده‌ی ناچیز مایلم با جوانان عزیزم، نسلی که پا به میدان عمل می‌گذارد تا بخش دیگری از جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ را آغاز کند، سخن بگویم».

وی با اشاره به نقش بی نظیر جوانان در دوران انقلاب و پس از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف ، تصریح کرد: میدان‌داری جوانان و ورود آن‌ها به عرصه مدیریت در روزهای آغازین انقلاب اسلامی و دوران هشت ساله دفاع مقدس دقیقا همان نقطه عطفی بود که باعث شد انقلاب نوپای ملت ایران بتواند در مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کند و اتفاقا امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارد. 
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرستان نیر با بیان اینکه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب جوانان موتور پیشران حرکت کشور هستند، بیان کرد: با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معزز انقلاب اسلامی بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی،نباید از ظرفیت های جوانان غفلت کرد. 
 
اصلانی گفت: اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است حاکی از این است که چشم امید رهبر معظم انقلاب جوانان هستند و بدون شک تاکید معظم له بر استفاده از ظرفیت های جوانان بدون حکمت نیست.
 
وی افزود؛ نقش دانشجویان و جوانان در تقویت موتور پیشران كشور در عرصه علم و فناوری و مشاركت در امور سیاسی و اجتماعی كاملا مشهود بوده و بر کسی پوشیده نیست.
 
فعال رسانه ای اردبیل به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم تربیت  ۸ الی ۱۰ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار جهت نقش آفرینی در حل مشکلات کشور نیازمند مشارکت همه آحاد و اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده ها و نهادهای تعلیم و تربیت رسمی و غیررسمی است.
 
اصلانی با بیان اینکه مهمترین مخاطب دشمنان  انقلاب نیز جوانان ما هستند و تلاش می کنند جوانان را مأیوس و نا امید از آینده کنند و به همین جهت در فضاهای مجازی و حقیقی روی جوانان متمرکز می شوند، ابراز داشت : مقام معظم رهبری با احترام خاص به جوانان و با مخاطب قرار دادن مستقیم جوانها، آن‌ها را نسبت به مسئولیتهایشان در ساخت و پیشرفت هر چه بهتر ایران اسلامی ارشاد و راهنمایی کردندو از این حیث بیانیه رهبری یک بیانیه مهم، اساسی و از آن می‌توان به عنوان نقشه راه چهل سال آینده انقلاب اسلامی یاد کرد.

انتهای پیام/ج