کد خبر: 7296 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت ترور حمعی از پاسداران در سیستان و بلوچستان

کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه ای شهادت حمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت ترور حمعی از پاسداران در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه ای شهادت حمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

در این بیلنیه آمده است: پس از حضور گسترده و باشکوه ملت قدرشناس ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال و خلق حماسه¬ای کم نظیر در  طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی، جنایتکاران مزدور با کمک اطلاعاتی سازمان¬های جاسوسی منطقه¬ای و فرامنطقه¬ای جمعی از مدافعان امنیت کشور عزیزمان را به شهادت رساندند. بر این باوریم که چنین اقدامات بزدلانه و برآمده از منطق کور ترور، ناشی از عصبانیت و درماندگی دشمنان ایران اسلامی عزیز در برابر پیشرفت¬ها و امنیت پایدار کشور از یک سو و حقانیت انقلاب اسلامی در پیمودن راه استقلال و عزت خود از سوی دیگر است. شهادت این سبزپوشان سروقامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخلاف باور آمران و عاملان این اقدام تروریستی، اراده ملت بزرگ ایران در پیمودن مسیر انقلاب اسلامی را در دهه پنجم محکم¬تر از گذشته کرده و موجبات بیداری و وحدت بیشتر آحاد جامعه خواهد شد. 
کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی ضمن محکوم نمودن اقدام تروریستی جاده خاش-زاهدان، شهادت جمعی از پاسداران شریف را به ملت بزرگ ایران، خانواده¬های معظم این شهدا عزیز مدافع امنیت، رهبرمعظم انقلاب و مردم استان شهیدآباد اصفهان تبریک و تسلیت می¬گوید. امید است با درایت و تدبیر لازم مسوولان محترم، پاسخ مناسب و قاطع به آمران و عاملان اقدام تروریستی جاده خاش-زاهدان داده شود تا جنایتکاران بزدل نتوانند به اقدامات سخیف این چنینی دست بزنند.

انتهای پیام