کد خبر: 7287 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶

جشن دانش آموختگی دانشجویان میكروبیولوژی در اردبیل+تصاویر

جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته میكروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

جشن دانش آموختگی دانشجویان میكروبیولوژی در اردبیل+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بهنام بهاری در جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته میكروبیولوژی این واحد دانشگاهی اظهار كرد: عصری كه ما در آن زندگی می‌كنیم، عصر علم است و هر اقتداری در هر كشوری وابسته به علم‌آموزی است.

وی افزود: مدیران آینده این كشور را همین دانشجویان و دانش‌آموختگان تشكیل می‌دهد و باید سعی كنیم افرادی تاثیرگذار باشیم و كسانی می توانند تاثیرگذار باشند كه آموخته‌های خود را عملی كرده و اخلاق حرفه‌ای داشته باشد.

بهاری بهترین انسان‌ها را از دیدگاه دینی، انسان‌هایی معرفی كرد كه به مردم نفع برساند و افزود: باید از خدا بخواهیم كه در زندگی وسعت یابیم و به خلق خدمت كنیم كه خدمت به بندگان یك ارزش والاست.

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اضافه كرد: اگر با این افكار و اندیشه‌ها به جامعه وارد شده و به دیگران خدمت كنیم و دنبال بازكردن گره‌ها باشیم نه اینكه گره دیگری ایجاد كنیم، به ارزش‌های والای انسانی عمل كرده‌ایم.

اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه، اهدای لوح به دانش‌آموختگان از دیگر برنامه های جشن دانش‌آموختگی دانشجویان رشته میكروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بود.

اردبیل/ج