کد خبر: 7231 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴

مسئول بسیج دانشجویی استان خبرداد؛

راهیان نور دانشجویی نیمه دوم اسفندماه برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه راهیان نور فرصتی برای تعالی انسان ها و نزدیک شدن به خداوند متعال است، گفت:برنامه های نهفته در این اردو و تاثیر نَفَس های مطهر شهدا باعث از بین رفتن تهاجمات فرهنگی دشمنان می شود.

راهیان نور دانشجویی نیمه دوم اسفندماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دکتر پرویز پرزور مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برنامه های راهیان نور دانشجویی استان که در محل بسیج دانشجویی برگزار شد به تبیین اهداف برگذاری راهیان نور پرداخت و گفت: شناسایی و پرورش نیروهای در تراز انقلاب یکی از اهداف برگزاری راهیان نور دانشجویی است.

وی با بیان اینکه راهیان نور فرصتی برای تعالی انسان ها و نزدیک شدن به خداوند متعال است، گفت: شناخت مسئله و ایجاد باور در ذهن منجر به ایجاد انگیزه برای طرح ریزی برنامه های تربیتی و تعالی بخش برای این اردو خواهد شد.

پرزور  کادرسازی را از ماموریت های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: راهیان نور در واقع بهترین بستر برای ساخته  و پرداخته شدن دانشجویان است چراکه راهیان نور دانشجویی با محوریت خود دانشجویان برگزار می شود و بسیج دانشجویی تنها نقش ناظر و پشتیبان را بر عهده دارد.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس سرشار از گنجینه های گران بهایی است که راهیان نور فناوری استخراج این گنج محسوب می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان به تهاجم فرهنگی دشمن علیه کشور اسلامی اشاره کرد و گفت: فناوری راهیان نور بهترین وسیله برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است چراکه برنامه های نهفته در این اردو و تاثیر نَفَس های مطهر شهدا باعث از بین رفتن تهاجمات فرهنگی دشمنان در جوانان و عموم مردم می شود.

وی از راهیان نور پیش رو به عنوان راهیان نور تربیتی و فرهنگی نام برد و گفت: در این اردو  تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا سال 97 را با وقایع فکه و شلمچه در دهه 60 گره بزنیم تا تجسمات ذهنی وقایع، منجر به تاثیرپذیری سازنده شود.

در ادامه این جلسه دست اندرکاران راهیان نور دانشجویی در مورد برنامه ریزی و نحوه برگزاری راهیان نور به تبادل اندیشه پرداختند.

راهیان نور دانشجویی 17 تا 25 اسفند سالجاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج