سرویس: تشکل های دانشجویی کد خبر: 7073 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی خبرداد؛

همایش شکوه هجرت هفته اول دی ماه در اردبیل برگزار می شود

همایش شکوه هجرت با هدف فرهنگ سازی حرکت های جهادی دانشجویان با حضور پیشکسوت عرصه جهاد و سازندگی هفته اول دی ماه در اردبیل برگزار می شود.

همایش شکوه هجرت هفته اول دی ماه در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،  مصطفی مجیدی مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری همایش شکوه هجرت در راستای تجلیل از جهادگران دانشجو و فرهنگ سازی حرکت های جهادی در عرصه های جدید با حضور محمد حسین یکتا از پیشکسوتان عرصه جهاد و و سازندگی در اردبیل برگزار می شود.

مجیدی به عرصه های جدید سازندگی و خدمت رسانی دانشجویان در قالب حرکت های جهادی اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی، کاهش آسیب های اجتماعی از جمله کاهش طلاق، مبارزه با فقر فرهنگی، مبارزه با اعتیاد در کنار برگزاری کارگاه های مهارت افزایی جهت تقویت بنیه اقتصادی خانواده ها در مناطق محروم از جمله عرصه های جدید حرکت های جهادی بسیج دانشجویی است که در فرصت هایی چون رسم هجرت و شکوه هجرت برای دانشجویان تبیین می شود.

وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای حرکت های جهادی در این نمایشگاه خبرداد و گفت: رونمایی از اپلیکیشین حرکت های جهادی اردبیل و تجلیل از جهادگران دانشجو از جمله برنامه های این مراسم است که در هفته اول دی ماه در یکی از دانشگاه های اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج