کد خبر: 7071 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر

بسیج دانشجویی پیشگام در مطالبه گری و سازندگی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیردر سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان نیر به فعالیت های بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت جنبش دانشجویی باید همواره استکبار ستیزی و بیداری در هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان این مرز و بوم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

بسیج دانشجویی پیشگام در مطالبه گری و سازندگی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مهدی اصلانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیردر سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان نیر به فعالیت های بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت :۱۶ آذر یادآور ایستادگی و مقاومت دانشجویان در برابر دخالت بیگانگان بود.

 

وی با اشاره نقش بی نظیر دانشجو در طول انقلاب اسلامی اظهار داشت: تقدیم ۵۵ شهید والامقام دانشجو از استان اردبیل در دفاع از انقلاب اسلامی سندی محکم بر بیداری قشر دانشجو در برابر دشمنان است.

اصلانی در ادامه سخنان خود کارکرد جنبش دانشجویی را یادآور شد و گفت: جنبش دانشجویی باید همواره استکبار ستیزی و بیداری در هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی مطالبه گری را از برنامه های اولویت دار بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: تلاش برای حل و فصل مشکلات مردم از طریق مطالبه گری از مسولین ارشد استان خدمتی ارزنده برای مردم استان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر در ادامه سخنان خود به دیدگاه رهبر معظم انقلاب در این خصوص اشاره کرد و گفت: باید دانشجویان کشور انقلابی فعال، مثبت، مسوول، متعهد و امیدوار باشند، چراکه کشور در عرصه های مختلف به نیروی مومن، متخصص و انقلابی  نیاز دارد.

مسوول بسیج دانشجویی فرهنگیان نیر برگزاری اردوی تربیت و تعالی بسیج ، حلقات صالحین ، نشست های بصیرتی و معرفتی ، محافل قرآنی برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در مناسبت های مختلف از جمله اقدامات بسیج این دانشگاه از شروع سال تحصیلی دانشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/ج