کد خبر: 6709 ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹

صدور مجوز قطعی مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از صدور مجوز قطعی تاسیس مرکز رشد فناوری سلامت این دانشگاه خبرداد و گفت: این مجوز با امضای وزیر بهداشت ابلاغ شد.

صدور مجوز قطعی مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مجوز قطعی تاسیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی کشور خبرداد و گفت: تصویب و اساسنامه مرکز با امضای دکتر هاشمی وزیر بهداشت ابلاغ شد.  
وی ضمن تبریک اخذ مجوز در این خصوص گفت: مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از تیرماه سال ۹۶ فعالیت خود را با هدف آموزش و مشاوره در امر تجاری سازی، بازاریابی، مشاوره به واحدهای فناور، ایجاد ارتباط با مراکز پژوهشی دولتی و سایر شرکتها و ایجاد تسهیلات در جهت تبدیل ایده کاری به محصول و بستر سازی لازم جهت تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی، آغاز نموده و فعالیتها و تعاملات مختلفی را با گروههای هدف انجام داده است و هم اکنون با صدور مجوز قطعی، فعالیت خود را بطور مستمر و مداوم در جهت حمایت از واحدهای فناور و ایده پرداز و دانش بنیان در حوزه سلامت انجام خواهد داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: اساسنامه این مرکز توسط دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امضاء و به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ابلاغ گردیده است.
وی در خصوص شرایط  اخذ مجوز مرکز رشد فناوری سلامت از شورای عالی گسترش دانشگاههای علوم‌ پزشکی کشوربیان داشت: این امر مستلزم بدست آوردن شرایط و استانداردهایی است که در پاره ای از موارد، مراکز تاسیس شده حتی با چندین سال فعالیت، موفق به فراهم نمودن ضوابط آن نمی شوند و کسب این موفقیت ارزشمند برای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و استان، مرهون تلاش کارکنان این مرکز و پیگیریهای متعدد مجموعه مدیریتی دانشگاه بوده است. 
انتهای پیام/