سرویس: تشکل های دانشجویی کد خبر: 6707 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸

مسئول بسیج دانشجویی استان؛

حفاظت از دستاوردهای انقلاب، وظیفه ذاتی سپاه است

مسئول بسیج دانشجویی استان در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاه پیام نور اردبیل به وظایف ذاتی سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت:حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن از وظایف ذاتی سپاه و بسیج است و در این راه با هیچکس در هیچ مقامی تعارف نداریم.

حفاظت از دستاوردهای انقلاب، وظیفه ذاتی سپاه است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در جمع جهادگران دانشجوی دانشگاه پیام نور اردیبل به مأموریت ها سپاه پاسداران و بسیج اشاره کرد و گفت: حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن از وظایف ذاتی سپاه و بسیج است و در این راه با هیچکس در هیچ مقامی تعارف نداریم.

وی با انتقاد از سخنان نماینده مجلسی که سعی در به چالش کشاندن این فضا و سیاه نمایی داشت، گفت: امروز سپاه و بسیج با تمام قوت برای کمک به ارکان دولت جهت عبور از وضعیت فعلی، اعلام امادگی و همکاری کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه ما برای فعالیت در عرصه های فرهنگی و سازندگی همت و تلاش می کنیم گفت: این فعالیت ها در واقع کمک به اجرای برنامه های فرهنگی در کف دانشگاه ها است.

وی در ادامه سخنان خود به طرح اعتلای بسیج اشاره کرد و گفت: به همین منظور 9 طرح ویژه در کف جامعه طرح ریزی شده تا با انجام آن توسط اقشار بسیج جامعه متحول و متعالی شود.

اسدی از اردوهای جهادی بعنوان یکی از ارکان این طرح نام برد و گفت: 2 طرح از طرح های 9 گانه اعتلای بسیج شامل حالا بسیج سازندگی است که دانشجویان بسیجی و جهادگران نقش به سزایی در به سرانجام رسیدن ان بر عهده دارند.

وی به محورهای اعتلای بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: انتخاب جغرافیای هدف بطوریکه بازه زمانی و مکانی مشخص باشد در کنار زمان  حضور 3 الی 5 سال در عرصه ها و برقرارری ارتباط معنوی بسیجیان با جمعیت هدف از جمله محورهای طرح تعالی است که از امسال شروع ان کلید زده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویی مخصوص بسیجیان نیست و سایر دانشجویان نیز می توانند در آن حضور پیدا کنند به تبیین اهداف اردوهای جهادی پرداخت و گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، ایجاد روحیه امید و نشاط در مردم، تقویت باور عمومی در مناطق محروم و پرکردن بهینه اوغات فراغت دانشجویان در کنار حفظ انسجام تشکیلاتی و رفع محرومیت ها و تربیت نیروهای همطراز انقلاب از جمله اهداف اردوهای جهادی است.

انتهای پیام/