کد خبر: 6229 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰

مسئول بسیج اساتید،طلاب و روحانیون استان؛

سیاست‌های آمریکا،ایران‌ستیز و خصم آلود است

مسئول بسیج اساتید،طلاب و روحانیون استان، سیاست‌های دولتمردان امریکا در طول تاریخ علیه ایران را یادآور شد و گفت:آمریکا در طول تاریخ همواره ایران ستیز و خصم آلود بوده است.

سیاست‌های آمریکا،ایران‌ستیز و خصم آلود است

حجت الاسلام سید محمد سیاح مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان در حاشیه تجمع اعتراض آمیز طلاب و دانشجویان اردبیل در خصوص بدعهدی های آمریکا در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر، لزوم پیروی از منویات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها را یادآور شد و گفت: نقض برجام توسط ترامپ به خوی استکباری آمریکا باز می گردد بطوریکه دولت های قبل نیز چنین اقدامات وحشیانه و بی تعهدی هایی را نسبت به ایران از خود نشان داده اند و در این میان تفاوتی بین دولتمران آمریکا وجود ندارد چونکه سیاست های آمریکا، ایران ستیز  و خصم آلود است.

وی با بیان اینکه نقض آشکار برجام توسط ترامپ برای ما تازگی نداشت و سند دیگری از تخلفات  بین المللیامریکا بود، گفت:خروج آمریکا ار برجام در واقع یزی را برای ما عوض نمی کند چونکه برجام هیچ دستاوردی برای ملت ایران و کشور نداشت.

سید سیاح با بیان اینکه دولت قبلی آمریکا نیز تنها 3 روز پس از تصویب برجام با نقض ان تحریم هایی را علیه کشورمان وضع کرد گفت: این اقدام اخیر سران آمریکا بار دیگر بیانات مقام معظم معظم رهبری، مبنی بر بی اعتمادی نسبت به آمریکا را ثابت کرد.
مسئول بسیج اساتید،طلاب و روحانیون استان در ادامه سخنان خود وظایف دولت در برابر ملت بزرگ  و شریف ایران را یادآور شد و گفت: وظیفه دولتمردان  و دستگاه دیپلماسی کشور این است که برای حفظ عزت  و عظمت کشور با گوش دادن به توصیه ها و فرامین رهبر انقلاب این جربه تلخ را بار دیگر تکرار نکرده  و درصدد جبران منافع از دست رفته باشند.
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص این موضوع گفت: کشور های اروپایی نیز در این مورد غیر قابل اعتماد هستند چونکه انها نیز از آمریکا پیروی می نند بنابراین نباید به آنها نیز اعتماد داشت.
سید سیاح در پایان سخنان خود از دولتمردان خواست به جای مذاکرات بی سرانجام تمام افکار و توان خود را برای استفاده از ظرفیت های داخلیبکار گیرند تا ضمن پایداری در برابر دشمنان اسلام و انقلاب عزت و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.
وی از اتحاد و انسجام ملی بعنوان نیاز امروز کشور نام برد و گفت:نقض برجام توسط آمریکا در واقع باید موجب تقویت اتحاد و انسجام  ملی در کشور شودچونکه دیر باورترین مردم کشور نیز نیز حقایق را به وضوح دیدند و با تمام وجود بی تعهدی آمریکا در امور بین المللی را درک کردند.
مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان درخصوص شعارهای اخیر برخی افراد بی بصیرت در خصوص اینکه اگر شخص دیگری غیر از ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود شرایط بگونه ای دیگر بود،گفت: نقض برجام توسط ترامپ به خوی استکباری آمریکا باز می گردد بطوریکه دولت های قبل نیز چنین اقدامات وحشیانه و بی تعهدی هایی را نسبت به ایران از خود نشان داده اند و در این میان تفاوتی بین دولتمران آمریکا وجود ندارد چونکه سیاست های آمریکا، ایران ستیز  و خصم آلود است.
وی افزود: اینگونه تحلیل های سطحی که می گویند اگر فرد دیگری امروز به جای ترامپ دیوانه بر سر امور آمریکا بود الان برجام برپا بود، تحلیل های غلطی هستند.
انتهای پیام/